Popcorn Balls

Pri mojej jesennej nálade som sa neubránila príprave obľúbeného jesenného / zimného dezertu  – Popcorn Balls . Sladké , rýchle , jednoduché …Čo viac dodať 🙂 Dokonca sa mi do prípravy podarilo zapojiť aj manžela – pomáhal mi robiť guličky a dávať ich na plech 🙂 čo ma celkom potešilo ,keďže spolu často nevaríme.

A ako sa nám to podarilo ? Zhodnoťte sami.

unnamed (3)

A recept ? 

Suroviny :

  • Marshmallow
  • Maslo
  • Cini Minis (alebo Nesquik , Musli atd)
  • Sladký Popcorn
  • Kúsky čokolády
  • Vanilínový cukor

Postup : 

  • Roztopíme marshmallow s maslom 
  • Spravíme popcorn v mikrovlnke (ak už ste nekúpili hotový)
  • Roztopenú hmotu zmiešame s popcornom a všetkými ostatnými prísadami až kým nedostaneme  cesto. 
  • Robíme guličky a dáme vychladiť 🙂 

Dobrú chuť!

2 thoughts on “Popcorn Balls

  1. Vyzerá to dobre 🙂 niekedy presvedčím mamu aby to spravila lebo po mojom poslednom nábehu na kuchyňu mi nedovolí sa k nej ani len priblížiť 😀

    Like

Pridaj komentár

