Nudný týždeň zo života budúcej matky

Posledných 10 dní som sem nič nepridávala … Viac menej to bol úplný nezaujímavý stereotyp . Dnešným dňom začínam 38. tt  a úprimne by som to už všetko chcela mať za sebou .

  • Týždeň som začala ako hypochonder , len stonanie a hekanie , stále mi niečo je – dokonca po 4 rokoch pokoja sa mi prejavil atopický ekzém . Absolvovala som ctg monitor – malý samozrejme spal 😀 a nie a nie ho zobudiť. Poradňa ? Rýchlovka , CS 5 a vysoký tlak , teraz si ho meriam 3x denne . Super 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 Ale aj tak sa v konečnom dôsledku cítim asi najlepšie za celých 9 mesiacov!
  • Dokopala som sa KONEČNE vyskúšať zelený jačmeň . Dostala som ho ešte v zime od mamy ,vraj na kyselinu listovú a nejaký ten detox . Len tá farba !!! Milionkrát som sa odhodlávala , veď kedysi som brala chlorelu a bolo to v pohode. Ale piť to je iné ako zjesť tabletku . Chutilo to nijako – proste ako voda s ničím ..inak to nazvať neviem . Akurát tá vôňa- pokosená tráva nechaná pár hodín na vlhku a slnku. Základ ? Nevoňať , nepremýšlať , proste VYPIŤ.

     

  • Syndróm hniezdenia pokračuje …. A konečne naozaj finišujeme 🙂 Vyhodili sme môj najneobľúbenejší stôl z kuchyne a navŕtali pult , upratali , utreli prach , pretriedili skrine 🙂 V sobotu pôjdeme po stoličky a bude hotovo 🙂unnamed-8
  • Nákupy na Aliexpress  – Zas a znova aj keď už to nenaberá také obrátky ako zo začiatku . Niečo stihlo už aj prísť , niečo sa ešte stále plaví po mori smerom na Slovensko .

     

  • Čaj z maliníka – ostružiny malinovej … Začala som ho piť, máte s ním niektorá skúsenosti ? 🙂3723
  • Koniec koncov 🙂 Neostáva nič iné len si užiť posledných pár dní / týždňov 🙂unnamed-9
Pridaj komentár

