Znova späť

Po dlhšom čase sa znova hlásim . Bohužial synak potreboval neustálu starostlivosť ,behanie po lekároch a ja som nejak nemala čas ani chuť venovať sa iným veciam ako rodine . Našťastie Dávidko už má pol roka a tempo sa zvolnilo . Z cca z 10 lekárov, ktorí ho sledovali už ubúda aj keď nás v najbližších dňoch čaká kolotoč kontrol a dúfam, že aspoň polovica z nich bude už posledných . Genetika, neurológia , hematológia , rizikoví novorodenci , kardiológ , ortézy , rehabilitácie ,ORL , očkovania , ortopéd … No proste kopec srandy . Malý je však usmievavý obrík , vraj bude mať okolo 2 metrov tak sa máme na čo tešiť . Manžel si robí srandu , že ma prerastie v 4 rokoch 😀 😀 😀 😀


Za posledných 6 mesiacov sa môj život od základov zmenil viac než dosť . Som pokojnejšia , zábudlivejšia , ani neviem aký je dnes deň 😀 . Multitasking mi už nerobí žiaden problém , viem prebaľovať , telefonovať, piť a chystať oblečenie v jednom a tom istom momente 😀  Môj sluch sa zdokonalil ako keby som oslepla a zistila som, že 4 hodiny sú aj ráno a nie vždy keď je človek o takejto hodine v bdelom stave nemusí byť opitý niekde v meste . Mám konečne “výhovorku” na to ,že sa hrám s hračkami a začala som ako tak zdravo jesť a cvičiť. Konečne tie popôrodné kilá idú dole a mne už nechodí zvoniť Greenpeace či sa nechcem vrátiť späť do oceánu. A to je teda príjemná zmena .

 

Pridaj komentár

